Saturday, August 29, 2009

.tag.

1) Bekas kekasih saya adalah :
kksh gelapku..

2) Saya sedang mendengar :
azan magreb..ble la nk buke nie?..

3) Mungkin saya patut:
Siapkan semua kerja sekolah n study kuat3! gler cz tkot nk trial... :(

4) Saya suka:
Bila cuti datang lagi, dpt online lama2, dpt edit pics, dpt msj ngan kwn2...dpt g shoping..dapat tido puas2..(tp kne blaja)

5) Sahabat-sahabat baik saya ialah:
sspe yg kwn scre ikhlas..

6) Saya Tak Faham:
ble man u bleh kalah ngn burnley..duh

7) Saya kehilangan:
Hati kerana hati saya telah dicuri... Errrkk

8) Ramai yg kata:
Exam itu menyusahkan..Ye ker? Hmm....

9) Makna nama saya:
nak abdullah ke abbas?...hehe

10) Cinta itu adalah:
Perasaan yg lahir dr hati..Fuuh~

11) Di suatu tempat seseorang sedang:
menaip papan kekunci...sye la 2..

12) Saya akan cuba:
Untuk menyiapkan kerja sekolah sebelum ustzh stat bebel..

13) Ayat "Selamanya" membawa maksud:
g bukak kamus dewan..kale merah ye..

14) Telefon bimbit saya:
Menunggu masa untuk dicharge...Bateri dh nk 'kong' lorh..

15) Bila saya terjaga dari tidur:
Sahur sahur!

16) Saya meluat bila melihat:
mereke.mereke yg tgedik2 jalan smbel ktwe tbhak2..spe la 2 kn..ngaa

17) Pesta/Parti adalah:
Event yg meriah..Yeah~

18) Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
gajah yg dlm cte ice age..! comel kn?!!

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
Hmm..umor 3tahun..maryam hepi je..xsdeh2..ktawe je kcuali kalo dy nk susu..ahaha
 

20) Hari ini :
Saya tdo lps bc buku, kemudian saket prot kt sekolah..xleh msok class..ngee
 

21) Malam ni saya akan:
mimpi yg indah2 je..nk tadarus dulu

22) Esok saya akan:
Berpuasa+belajar

23) Saya betul2 inginkan:
kehidupan yg bhgie

24) Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi nie:
Cm x caya saya dh 17 thun...n da nk abes sekolah..yahoo!!

25) Pusat membeli belah / arked permainan :
Tmpt yg sgt bising!!tp seronok..da lame xg..

26) Makanan barat atau jepun:
ade djual di jusco..nk beli pstikan ade tnde halal ye

27) Bilik yg terang atau gelap:
Terang, of course!kalo gelap g bkk lmpu la

28) Makanan segera adalah:
Makanan yang ade kt mcD..nanana

29) Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
oke.fine!..ahaha

30) Siapa yang anda mahu tag?
Amar

azam
alak
icap
n nda..ye anda la!

No comments:

Post a Comment